En vit helg

Ja, nu är ju verkligen vintern här. Helgen har spenderats en del i pulkabacken. Inte riktigt Majas grej än men Kalle har haft kul och jag tjöt av förtjusning när jag svischade fram i backen. Sen är det alltid väldigt skönt att komma hem till värmen. 

Jag har inte bloggat på ett tag. Beror nog lite på att mitt glas på telefonen är helt krossat och att jag inte är på topp just nu. Men så är det ju ibland. Å om ni hittar mycket stavfel beror det på att jag inte ser så mycket av vad jag skriver. 

Denna helg har dock varit super! Trevliga middagar med vänner, glada barn. Jag har fått sovit längre än till 4:30 två mornar i rad. 

Ska se om jag hittar några foton att lägga ut. Sen är det dags för bingen. 


Färdigfixad i håret inför syrrans 30-års fest med hattema.


Provsmakar platta kärleksmums som vi ska bjuda på när Mange fyller år. (Jag kommer aldrig lära mig baka)


Kalle pre-snow


Jag och Majs 


Mange å Kalle på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0