Dags att forma kurvorna

Idag har jag varit och provtränat på 'Curves'. Ett träningsställe för kvinnor. Man tränar cirkelgympa i 30 min sen är man klar och har tränat hela kroppen. Perfekt för mig! Så självklart gick jag därifrån med ett träningskort.

En gång i månaden kommer jag att vägas och mätas. Idag tog de alla mina mått. Jag består av 25% fett!! FETT!! Det låter lite sunkigt. Jag ser en dallrig klump framför mig. 25% var ett acceptabelt mått men det som räknas som normalt ligger mellan 22 - 24% fett. Så nu har jag ett mål. Att hamna på normal fettnivå. Jag hade även lite för mycket fett runt magen så där har jag också lite att jobba med.

Jag känner mig taggad och redo!! Jag vill inte behöva stå i vassen på Mallis.

Lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja lycka till :) fast jag e helt övertygad om att du fixar de rätt fort, me din motivation :) Kramkram

2013-03-08 @ 08:10:00
Postat av: Johanna

Vad betalar du då? Låter intressant!

2013-03-08 @ 08:17:02
Postat av: Camilla

You go girl...

2013-03-10 @ 11:48:29
URL: http://calilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0