Snart i mål!

Snart är denna vecka över. Den som jag fasat för så länge. Vi avslutar den på (förhoppningsvis) bästa sätt imorgon, fredag. Då vankas det lekhäng i Huddinge och sen kommer mina föräldrar + syster över för eftermiddag- och kvällshäng. Vi förväntar oss att Mange är hemma runt 19-tiden. Jag känner att det bör firas med kladdkaka. Ingen jag tänker baka själv. Nej nej, Frödinges kladdkaka funkar (nästan) lika bra.
 
Jag har fått en massa underbar hjälp i veckan. Min pappa, mamma och syster har varit här och hjälpt till. Men natten till idag var nog den jobbigaste. Barnen lyckades vara vakna i skift. När den ena sov var den andra vaken. Vilket innebar att jag var vaken mest hela tiden. Maja som annars brukar sova så bra ballade ur totalt. Kalle saknar nog sin pappa för han sover dåligt på nätterna. Samt att det varit fullmåne. Den brukar alltid påverka honom. Men nu är det bara en natt kvar. TJIHOOO!
 
Igår var vi på BVC igen. Maja väger nu 5200 g. 58 cm lång. Hon har typ växt ur sin liggdel snart.
Annars har det inte hänt så mycket denna vecka. Jag har mest fokuserat på hushållet. Målet har varit att kunna hänga med Kalle så mycket som möjligt på eftermiddagarna och laga mat och hänga tvätt på dagtid när Maja sovit. Idag skulle jag hälsat på på jobbet. Men med tanke på den lilla sömn jag fått så var det inte läge. Så nu har jag vilat lite. Ser fortfarande ut som ett spöke dock. Nästa vecka ska jag bli social. Vare sig jag ser ut som ett spöke eller ej :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Skönt att mannnen i huset kommer hem ikväll! :)

Kraaaaaa,

2013-02-01 @ 13:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0