Plötsligt händer det

På söndag åker Magnus till London och blir borta i fem nätter. Sen jag sa "ok" till resan så tänker jag väldigt mycket på hur den kommande veckan kommer bli.

Jag blev svettig bara vid tanken på att vara solo med kidsen så länge. Främst beror det på våra sovvanor. Kalle sover ju inte så bra och Maja kräver ju sitt.

Så jag har nu kallat in min familj. Kommer få hjälp fyra av fem nätter. Vilken enorm lättnad!! En natt tänker jag dock ta helt själv för att testa och "anta utmaningen". Det får gå som det går.

Vi har testat lite här hemma inför denna natt. Jag har försökt natta Kalle samtidigt som Maja hängt på armen. Mange har försökt natta om Kalle med Maja på armen och jag har försökt amma samtidigt som Kalle ligger bredvid och sover. Totalt misslyckat samtliga gånger. Men så idag hände nåt. Mange var på simträning så jag testade återigen att natta Kalle med Maja på armen. Å denna gång fungerade det! Det kändes så himla skönt. Så jag hoppas det går lika bra nu på fredag för då ska jag göra om det. Håll tummarna för samarbetsvilliga barn ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja heja, det kommer säkert gå galant! :)
Hör av dig om du vill ha sällskap eller hjälp med nåt annat :)

2013-01-24 @ 07:34:34
Postat av: Karolina

Jag håller alla tummar och tår som jag bara kan!

2013-01-24 @ 14:03:37
URL: http://www.karolinafredriksson.se
Postat av: Knappan

Tumhållning här med!

2013-01-26 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0