Seriöst sf, hur tänker ni???

Sitter på Råsunda biografen. Planen var att hela familjen skulle se "Mamman och den vilda bebin". Vi köpte tre biljetter. I tron om att Maja skulle vara gratis. Men icke. Fullt pris gäller även för 7-veckors. Asså seriöst!!! Det är ju inte så att hon har en egen biostol att sitta i. När man går på barnvagnsbio så är ju lillknodden gratis. Jag är rätt arg. Jag vägrade lösa en biljett till Maja så jag lämnade tillbaka min. Så nu sitter vi och väntar utanför salongen. 38 långa min.

På sf's hemsida står det tydligen att även spädbarn kostar. Kan någon förklara varför????


Kommentarer
Postat av: Anna W

Sjukt ju! Kan fatta om barnet var 1,5 år och kan ha något utbyte av filmen men inte en uppenbar spädis. Idioti!

2013-02-10 @ 12:17:43
Postat av: Camilla

Nä jag håller med om att det är helt sjukt... Läste om en familj i tidningen för ett tag sen om just den här grejen... Så jag visste om det.

2013-02-10 @ 15:16:28
URL: http://calilli.blogg.se
Postat av: Mia

Idiotiskt!:-(

2013-02-10 @ 17:34:42
Postat av: Johanna

Nä vad löjligt!

2013-02-11 @ 09:00:52
Postat av: Katja

Kan de vara för att de egentligen inte vill välkomna bebisar på bio, pga skrik-risk? Tycker dock att på barnbio borde de inte va nåt problem. Är ju aldrig tyst i salen ändå =)

2013-02-11 @ 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0