Old McDonald

Inatt var jag uppe och böt blöja på Maja. När vi var klara och jag släckte badrumslampan så hördes en melodi... Old McDonald had a farm...

Jag kopplade ganska fort att det var Kalles eltandborste som ville ha lite uppmärksamhet. Men det fick den inte så jag fortsatte traska mot sovrummet. På vägen dit spydde Maja så hon såg ut som Jultomten runt munnen. Så vi vände och gick in i badrummet igen. Åter igen spelades en melodi när jag släckte lampan. Jag kikade in i badrumsskåpet och såg att Kalles borste stod på laddning. Så det verkar finnas någon koppling mellan uttaget i skåpet och lampknappen. Så ska det väl ändå inte vara??

När vi gick upp lite senare på natten så valde jag att inte släcka när vi var klara. Barnvisor nattetid kan vara lite läskiga ;)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ungefär som den där julmelodin som spelade mitt i natten hemma hos mig. Skitläskigt! :)

2013-02-08 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0