Lyxar mig lite

Den där väskan... Jag kunde inte sluta tänka på den. Jag var bara tvungen att ha den. Så så fick det bli. Kanske att jag måste köpa ytterligare lite grejer från samma märke. Man vill ju matcha ;) Det bästa är nog att Magnus säger - "Köp, vi shoppar ju inte så mycket." Fast kanske han bara vill få tyst på mitt tjat.

Har även lyxat med en 90 min ansiktsbehandling ikväll. Underbart. Man får en massa skön massage vilket känns välbehövt. Ska snart tillbaka för lite fotvård.

Å så fick jag tre vackra rosor från M på alla hjärtans.

Synd bara att kidsen är sjuka och att jag ska till öronläkaren om några timmar. Annars vore allt toppen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lyllos dig, fiiiina väskan :)
Men inte roligt att kidsen är sjuka, är det förkylning eller? Ni får krya på er allihopa.
Kram kram

2013-02-15 @ 07:54:27
Postat av: Knappan

Är också lite kär i din väska ;)
Krya på barnen!
Kram

2013-02-15 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0