Träningstider

Det är hög tid att börja träna "på riktigt" igen. Har försökt träna under semestern men ger mig själv knappt godkänt.

Ikväll blev det en springrunda på 6 km. Mycket nöjd med min insats. Har laddat ner RunKeeper som pushar på rätt så bra. Den kommande veckan ska jag börja träna som vanligt, dvs tisdagar och torsdagar + en springrunda. Å däremellan kommer fastan!! Jo men visst!! Jag tänkte pröva den berömda 5:2-dieten i några veckor. Mina föräldrar berättade att de hade gått ner 2,5 kg på en vecka. Wow tänkte jag och blev inspirerad. Så nu ska jag se om semesterns extrakilon går att få bort. Å i och med att jag skrivit om det på bloggen så måste jag ju genomföra det :)

Ni som joggar, vad har ni för musik på era rundor? Jag behöver en spellista som får en att ta större steg. Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0