I jakt på kalorifattig föda

Ok, nu har jag kört 5-2-dieten i två veckor. Det går bra. Det känns som att den funkar för mig. Det är lite kul att leta efter mat som inte innehåller så mycket kalorier. I förrgår åt jag broccoli och kalkon till middag. Supergott när man är hungrig på kvällskvisten. En vanlig dag är det kanske inte så upphetsande.

Jag har kommit på att det viktigaste är att jag äter sånt som går att tugga. Soppa känns sisådär. Å så vill jag kunna äta och tugga hyfsat mycket. Bukfylla - ja tack! Så idag köpte jag ett paket Miracle noodles. 5 kalorier i hela påsen. Kanon! Hoppas nu att de smakar ok. Återkommer med betygsättning.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Läkarna varnar för 2-5 dieten. Rubriker i Expressen 2 sept. Komplikationer?

2013-09-03 @ 18:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0