Gardin

Nu blir det ju bara ljusare och ljusare för varje vecka. Tycker det är lite för ljust i Kalles rum när han ska gå och lägga sig. Så här om dagen pratade jag med Mange om att köpa en mörkläggningsgardin till Kalles rum. Kalle satt med vid köksbordet när vi pratade men han pysslade med sitt och struntade i vår diskussion.

Trodde jag ja!! En dag senare när jag och Kalle hängde i hans rum så tittade han upp mot sitt fönster och sa; - Jag äääääälskar mina gardiner.
Jag tolkar det som att han inte är sugen på att få upp några nya ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullungen :)
Du kan ju köpa mörkläggnings rullgardin, så får Kalle ha kvar sin älskade gardin framför :)

2013-04-18 @ 10:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0