Bajs

Så har vi kommit fram till en ny fas i Kalles liv; kiss- å bajsåldern.
Tänk så användbart ordet bajs kan vara. Lägger man till ordet framför eller bakom ett annat ord så blir det jättekul. Bajs-Maja t.ex.
- Kan du inte kalla henne för Älsklings-Maja istället?
- Älsklings-bajs!!

Det är även kul att prata om bajs i alla sorters sammanhang:
- Jag äter bajs.
- Jag bajsar på Maja.
- Jag bajsar i vattnet.
- Maja bajsar på mig.
- Jag bajsar på dig, mamma.
- Bajs bajs baaaaajs!!
Osv

Skitkul för en 2,5-åring ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min erfarenhet är att bajsåldern håller i sig ett tag och återkommer igen när man tror att det är över :-)

2013-04-17 @ 07:36:45
Postat av: Katarina

Det var inte meningen att bara anonym :-)

2013-04-17 @ 07:37:45
Postat av: Katja

Rätt kul för en 32-åring oxå! =D

2013-04-17 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0