VAB och barnvagnsbekymmer

Imorgon blir jag och Kalle hemma från dagis och jobb. VAB-dag. Den första på rätt så länge när jag tänker efter. Det hostas och febras. Hosta är ju Kalles grej när han blir sjuk. Å hans andning blir så tung.

Trots hans tillstånd så åkte vi ut en sväng på eftermiddagen. Vi skulle lägga en beställning på en ny vagn, en Bugaboo Donkey. Den enda som finns på marknaden som jag tycker känns bra. Det sket sig. Kalle var för stor för vagnen, åt alla håll. Å snart är ju vintern här med alla ytterplagg och filtar. Jag blev så besviken. Vilken vagn ska vi välja nu då????

Det enda bra med den här dagen är att Mange köpte ett våffeljärn så vi fick våfflor till lunch.

Klart slut! God natt! Over and out!


Kommentarer
Postat av: Knappan

Trist med Buggan.
Har ni kollar Baby travlers syskonvagn?
Jag kan inte mkt om syskonvagnar men hörde en mamma på dagis prata om att hon just sålt deras Donkey och köpt Baby Travler istället just för att den kändes rymligare.

Krya på Kalle!

2012-09-10 @ 11:21:39
Postat av: Karolina

Vet flera som är nöjda med phil&teds

2012-09-10 @ 19:36:27
URL: http://Www.karolinafredriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0