V 27 vill man bada

Mange läste gravid appen för mig igår.
- Det står här att man vill ta långa varma bad i vecka 27.
- Jaha ja, jag älskar ju verkligen att bada (inte).
- Å så vill du ha massage. Kanske att en närstående kan hjälpa till.
- Vilken bra app som berättar hur jag vill ha det.
- Ja, du vill ha massage för du har ont i ryggen.
- Tack för infon :)

Idag blev jag beordrad att ta ett bad av Mange. Det var trist. Efter två min sa jag till att det var tråkigt. Då fick jag en klädkatalog att bläddra i. Den var fylld med fina kläder på smala människor. Samtidigt började jag frysa lite om magen för den låg och flöt ovanför ytan.
- Det här är jättetråkigt!! Hämta Kalle så kan vi ha vattenkrig istället.

Jag kommer nog inte bada nåt mer de närmsta veckorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0