Halsbränna from hell!

Nu vet jag hur riktig halsbränna känns. Kära nån! Den kommer på besök flera ggr om dagen. På kvällen är den som värst och håller i sig halva natten. Inatt vågade jag knappt röra mig med risk för att "röra om" magsyran.

Idag har jag besökt Apoteket. Rennie och Novalucol funkar inte längre. Jag behöver tyngre grejer. Så nu har jag tuggat i mig såna där läskiga brustabletter som ska lägga sig som ett lock i magen. Vi får väl se om de hjälper. Imorgon ska jag ta en annan sorts tablett som inte bara lindrar utan även "bekämpar". Jag tror jag är på väg in i ytterligare en kaffefri period. Sorgligt!!

Rap och god natt!


Kommentarer
Postat av: Petra

Usch! Va jobbigt :-( Hoppas tabletterna hjälper!

2012-09-17 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0