God natt?

Jag önskar mig själv en god natt, för nu var det längesen igen.

Man blir ju helt trasig av att inte kunna sova. Igår sjukskrev jag mig pga extrem sömnbrist. Men kl 10 loggade jag in på jobbdatorn hemifrån för sömnen uteblev även på förmiddagen. Det var ju skönt att slippa en karensdag. Å kul att jobba, dessutom. Hela förra veckan bestod ju av VAB.

Måndagsförmiddagen blev till eftermiddag och jag fick helt plötsligt ont i vänster öra. I med några Alvedon och i morse var värken borta. Ett tag i alla fall. Sen kom den tillbaka på höger öra.

Så fort närakuten i Solna öppnade så bokade jag en tid. Jag kände på mig att det var öroninflammation. Jag hade rätt. Dessutom gick det hål på trumhinnan i samma veva som jag betalade för besöket. Så nu käkar jag penicillin. Det är tydligt att jag varit öronbarn. Känner igen symptomen på en gång.

Nog om sjukdomar...

Vi har beställt en vagn nu. Det blev en Baby Jogger City Elite. Det känns mycket bra. Även för Magnus och plånboken. För babyskydd och adapter ingick i priset + att vi får ett presentkort på 1100 kr.

Just ja, en grej till. Vi har sagt upp kontraktet på stugan. Så 13-14 oktober blir vår sista helg där. Det känns lite sorgligt men ändå skönt. Vi avvaktar nog några år med sommarstuga. Man vill ju vara där på helgerna samtidigt som man missar mycket kul på hemmafronten. Å nu måste vi börja leta större boende. Å jag är grymt trött på att packa :)

Aaa men vi hörs då! Ha det! Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får vara friska nu!
Vad kul att ni hittade en bra vagn till slut :)
Men är det hus som gäller nu då?

2012-09-19 @ 10:28:14
Postat av: Mormor

En villa vore väl toppen. Fint för barnen, hela familjen, bara öppna ytterdörren och markkontakt. Inte fel. Kram

2012-09-20 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0