En läxa

Igår lärde jag mig en läxa. Äta bör man annars... svimmar man.

Jag kände en enorm mättnadskänsla igår morse så jag bestämde mig för att avvakta lite med min morgonmacka som jag intar på jobbet. Istället var jag iväg på ett möte. I ett litet varmt rum. Efter ett tag kände jag mig yr och svimmfärdig. När mötet var slut fick jag be om hjälp tillbaka till min plats. Jag mådde inte alls bra. Kollegorna blev oroliga och servade med vatten och macka. De sa åt mig att lägga mig ner med fötterna högt. Mina snälla kollegor trollade fram kuddar och fotstöd.

Sakta men säkert kände jag mig bättre.
Så nu kommer jag tvinga i mig mat resten av denna graviditet även om jag känner mig mätt. Men det får ju egentligen inte plats nån mat i magen. Det är fullt där inne :)

Inget ont som inte för nåt gott med sig. Strax innan jag skulle gå hem så kom Theres med en påse. Hon hade köpt 2 st Augusta Janssons till mig och Kalle. My favourite :D


Kommentarer
Postat av: Annika

Men usch! Inte slarva så. Du måste vara rädd om sig.

Kram!

2012-09-28 @ 09:21:04
Postat av: Knappan

Tur du har så snälla kollegor. Inte slarva med maten. Ofta men lite kanske funkar?
Kram

2012-10-01 @ 07:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0