Man glömmer fort

Jag börjar känna mig lite småstressad inför Babes ankomst. Denna gång skulle jag vilja ha allt klart i tid.

Vi har börjat planera lite för att få mer förvaring. Men jag har även lite mindre opraktiska planer. T.ex att flytta en tavla från en vägg till en annan. Å att sy ett kuddfodral till Kalles säng. Världsliga saker alltså :)

Men idag gjorde jag iallafall lite klädinköp till Babe. En fleeceoverall, några bodies och byxor. Shit, va smått allt var då. Det kändes ju som att jag köpte shorts och inte långbyxor. Va fort man glömmer. Kalles första kläder va ju megastora på honom. Nästan ofattbart hur små de är när de kommer ut. Sen säger det bara pang så är de två år och väger 15 kg :)


Kommentarer
Postat av: Anna W

Ha ha! Kan tänka mig det. Fram mot årsskiftet tänkte jag ta mig en tur till vinden och rota fram Emmas gamla bebiskläder. Blir nog lite konstigt. Mycket nostalgi kan jag tänka.

2012-10-02 @ 07:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0