Från ett väntrum

Gissa vad jag gör idag?? Vabbar såklart!! Nu tar vi ett race med förkylningsastma. Jag och Kalle har hängt på VC i över två timmar nu. Vi får jättebra hjälp av en läkare och en sköterska. Kalle har fått inhalera och nu ska jag gå "kurs" i inhalering så vi kan ta några doser på hemmafronten. Funkar inte det får vi bli inlagda. Det vill vi ju såklart slippa.

Det märks att medicinen fungerar. Kalle blev helt speedad av första dosen. Men nu har han somnat i vagnen, helt utmattad. Synd att jag snart måste väcka honom och tvinga på honom den där masken igen :S

Får jag oxå sova lite sen?!?!?

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars lilleman, hur har det gått?

2012-10-09 @ 20:39:32
Postat av: Knappan

Usch för denna förkylningsastma :-(
Anton går runt med inhalator i ryggan varje dag nu.
Krya på Kalle. Och hoppas du fick sova.
Kram på er

2012-10-09 @ 20:47:22
Postat av: Annika

Usch och fy. Hur är det med honom nu? Kram

2012-10-10 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0