En höstjacka som gjord för en smal Anna

Denna jacka spanade jag in på Vero Moda igår. Den skulle nog sitta perfekt på mig om jag inte vore så gravid. Perfekt längd, perfekt modell, perfekt pris. Men nej, jag köpte den inte. Jag vill inte köpa en jacka som kanske sitter bra i vår eller om ett år. Dessutom kan jag ju ha tröttnat på den tills dess.
 
Mange frågade igår när vi var i Kista Gallerian:
- Behöver du handla nåt?
- Ja, stödstrumpor.
 
Hur kul är det att shoppa liksom ;)
 
Närå, så illa är det inte. Jag är faktiskt på jakt efter nya skor och väska. Har bara inte hitta något som känns perfekt.
 

Kommentarer
Postat av: Cilla

Superfin, såg på min beställning från H&M att den oranga jackan oxå låg med fast jag avbokade den och tog den där ljusgråa. Smart tjej jag pratade med när jag ändrade beställningen. :)

2012-10-08 @ 11:32:19
Postat av: Johanna

Snygg! Väldigt "Anna" :)

2012-10-08 @ 12:24:44
Postat av: Petra

Stödstrumpor e bra! ;-)

2012-10-08 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0