Jobbar natt

Har en sån där vakennatt igen.

Har en massa småkänningar i magen. Kanske för att jag varit så "aktiv" idag. Bakat pajer, varit på kontoret och packat ihop, käkat ute med kollegor och kört bil.

Mange jobbar natt i natt. Så jag har säkert svårt att koppla av för det oxå. Vill ju inte att nåt ska dra igång när jag är ensam hemma med Kalle.

Messade precis till Mange och skrev att jag också jobbar natt. Hjärnan snurrar, magen jobbar.

Börjar känna mig lite hungrig, törstig och kissnödig. Får nog gå upp snart, om jag törs.

Det känns som att jag nog får införa utegångsförbud för Manges del snart. I alla fall nattetid. - Senast kl 22 måste du vara hemma ;)

Ok, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Systra

Jag har också jobbat natt. Pontus kom hem kl 3 med världens hicka. Han tyckte dessutom att det var en bra ide att göra iordning några mackor, sätta sig i soffan och kolla på tv för att några minuter senare snarka högljutt.

2012-11-09 @ 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0