Relax

Nu befinner vi oss vid stugan. Det är så avkopplande att vara här. Det blir mycket tid över till ingenting.

Idag har vi varit ute heeeela dagen. Ibland var det linne-väder ibland kofta-väder.

Vi fick fint besök på lunch. Fam Finland + Fam Nykvarn var här. Eddie hjälpte mig rensa ogräs. Han gav verkligen allt, t.o.m kepsen fick sig en omgång :) Kalle uppskattade sällskapet men han var lite skeptisk i början ;) "Vilka är ni och vad gör ni här?".

På kvällen badade Mange bastu och jag och Kalle lagade mat.

Nu sitter vi här och kollar hockeyn. Jag försöker surfa men det går så där.

Imorgon ska jag jobba några timmar. Försöker tänka positivt, jag kommer ju ha tillgång till dusch imorgon. Men att få stanna här hade varit roligare.

Nu blev det 3 - 3. Kanske går vägen det här ändå. Bäst att hejja lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0