Rubrik saknas

Det är lite trist när man har en blogg och man känner att man inte har något intressant eller kul att skriva om.

I helgen har jag varit sjuk. Nu är jag bara lite snorig och hostig. Tydligen går bakfylla före sjukdom för i lördags var det jag som fick stiga upp med Kalle kl 5.53. Jag fick ta sovmorgon igår istället förvisso ;)

Just nu är vi på jakt efter balkongmöbler. Vi var först ute efter en grupp som man kan äta middag vid. Men igår hittade vi en superhet fotölj som vi båda föll för. Så kanske det blir två såna istället :)

Nu sitter jag på pendeln på väg hem. Ska hämta Kalle på dagis i vanlig ordning. Det blåser nordanvindar från alla håll så det får bli en rask promenad hem. Man har ju nästan glömt bort hur dåligt väder känns.

Jaha, annars då? Du kanske har nåt kul att berätta??

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0