När Sverige spelar fotboll...

...så väljer jag tydligen att gå och lägga mig. Jag kände ändå på mig att Sverige skulle förlora. Mange var hos en kompis, Kalle sov och jag var lagom seg efter lite kvällsshopping med Johanna. Så kl. 21.15 kröp jag ner i sängen med en god bok. Spelade lite Rumble och höll koll på matchställningen på aftonbladet.se. Men efter ett tag så bredde jag ut mig som ett kryss i sängen. Slöt ögonen och somnade sött. Har sovit som en grekisk gudinna inatt. Så otroligt skönt!

Kul inlägg va, haha!


Kommentarer
Postat av: Jonna

:-)

2012-06-12 @ 14:27:11
Postat av: Johanna

Jag somnar när det är fotboll på tv´n :)

2012-06-13 @ 15:24:10
Postat av: Mia

Haha, en sann fotbollssupporter:-)

2012-06-14 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0