Vi har varit på bröllop...

...mer om det vid tillfälle.
 
Det jag ville visa nu var våra outfits. Jag var nöjd med våra klädval och vi matchade varann med orangea detaljer. Jag kom på den briljanta idén att boka en klipptid samma dag som bröllopet var. Sen bad jag frisören att styla mig lite extra. Det är vad jag kallar att slå två flugor i en smäll. Det var kul att få klä upp sig och göra sig lite fin. En bristvara nu för tiden, känner jag.
 
Nu kanske ni undrar varför jag väljer att publicera två bilder från en suddig iphone kamera. Men då kan jag berätta för er att jag och Mange har väldigt svårt att fastna på bild och dessa var de bästa korten på oss från hela kvällen.
 
Ni kanske ser att vi står i en hiss. Vi saknar helspegel i lägenheten men vi har en som är bra i hissen. Så dit har jag börjat springa ut nu när jag vill ta mig en titt i helfigur.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Knappan

Superfina! Är nog lite kär i dina skor också :)

2012-07-02 @ 15:48:22
Postat av: Camilla

Snyggingar :) Nu var jätte fina och du väldigt snygg
I håret :) kram

2012-07-02 @ 16:38:43
Postat av: Annika

Wow, vilken urping du är Anna!

2012-07-03 @ 08:05:31
Postat av: Jonna

Jättefina!

2012-07-03 @ 09:09:58
Postat av: Annelie

Va fina ni är!

2012-07-04 @ 10:09:54
Postat av: Mormor

Oj vilket snyggt par. Ni va skitsnygga, Tänk å se Er som brudpar då oj oj oj, Kram

2012-07-04 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0