Tryffelsvin

Nu är vi på landet. Mange sa i förra veckan att han hade hört att någon varit ute och plockat svamp. Skitsnack, tänkte jag. Men det fick jag ångra när vi tog en sväng på tomten och jag hittade tillräckligt med svamp så det räckte till två mackor. Idag tog vi en sväng ut i skogen. Det räckte att gå längs grusvägen för att hitta tillräckligt med svamp så det räcker till morgondagens middag. På enbart 45 minuter dessutom. Kalle roade sig med att gå längs diket och hoppa i pölar. Kvällen avslutade han med att bada. Det var knappt så jag hann ta av honom kläderna. Han halvlåg i vattnet med gummistövlar och regnjacka på och bara garvade. Imorgon ska nog även jag bada. Jag måste ju tvätta håret nångång... God natt!


Kommentarer
Postat av: Knappan

Ååå vad gott!!! Nu har jag äntligen fått R att gå med på att vi ska ta en runda i skogen imorn :)

2012-07-16 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0