Jobbstrul

Strax före kl. 9 imorse dog nätverket här på jobbet. Det är inte riktigt igång än. Men det fungerar att surfa :)
Vi tar nog lunch snart och går ut i värmen. Det känns ju rätt så meningslöst att bara sitta här och glo.
 
Det är måndag idag. Sista jobbveckan innan semestern. Sen ska det slappas i 4 långa sköna veckor.
 
I helgen var vi en sväng till stugan. På lördag åkte jag och Kalle vidare till Vingåker för att fira Mio som blir 3 år. Magnus stannade kvar vid stugan och fick sällskap av en kompis. De la i flytbryggan i vattnet så nu har vi någonstans att sola på semestern. Innan jag och Kalle åkte till Vingåker så hann vi med ett dopp i sjön. Termometern visade på 20 grader i vattnet. Men det tog lång tid innan jag vande mig vid tempen. Så jag gav ifrån mig några småskrik emellanåt. Mest skrek jag nog när Kalle upptäckte tjusningen med att köra sina bilar i racerfart längs bryggan rätt ner i vattnet. I det DJUPA vattnet där jag inte riktigt visste vad som låg och lurade på botten.
 
Helgen vart en bra och mysig helg. Men igår regnade det hela dagen på oss. Men såna dagar kan också vara mysiga ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0