Inskolning – andra dagen

Jag har inte hunnit skriva något om andra dagen. Kanske för att andra dagen var en heldag på dagis. Det går undan! Jag tyckte andra dagen kändes mycket bättre än första dagen. Det är tydligen inte bara Kalle som behöver inskolas. Dag två var vi där mellan 9 – 14.30. Det lektes, lunchades och sovs. Vi föräldrar var mycket nöjda med att vi lyckades söva alla barnen på 'gröna avdelningen' (fantasifullt namn). En timme sov Kalle. Det var skönt att koppla av med en kaffe och gagga lite med de andra föräldrarna. När vi gick ifrån dagiset var vi rätt så möra både Kalle och jag. Men nöjda! Å jag pustade ut med tanken på att det var Manges tur att ta inskolningen dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Knappan

Mör blir man av dagis!



Hur gick det på "Manges dag" på inskolningen?

2012-02-16 @ 16:39:15
Postat av: Cilla

Skönt att det känns bättre. Det där med dagis kommer bli kanon ska du se. :)



Vad bra att man kan kommentera igen!



Kram

2012-02-16 @ 18:33:09
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Jonna

Duktiga ni är!! Ja hur gick det för Mange då???

2012-02-17 @ 08:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0