Favorit-textrader

Jag har en textrad från en Håkan Hellström låt som jag tycker är himla fin:
♪ Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan ♪ Vackert va?

Å nu har jag hittat ytterliggare en textrad som jag tycker är bra. Den kommer från en Bob Hund låt.
♪ Den här rytmen vill bara ha min kropp ♪

Smaka på meningen; Den här rytmen vill bara ha min kropp
Smaka igen: Den här rytmen vill bara ha min kropp
Säg det högt flera ggr: Den här rytmen vill bara ha min kropp! Den här rytmen vill bara ha min kropp! Den här rytmen vill bara ha min kropp!!

Visst vill ni dansa nu!!?? Säg välkommen till FREDAG!! Nu kör vi!!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Den är klockren! Jag har försökt förklara för Markus varför jag blir så glad av och inte kan stå still av viss musik. Den frasen förklarar ju vad jag menar!

2012-02-24 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0