Dansk skalle

Har kanske skrivit det förut, men i vår familj brukar vi mjukt och försiktigt slå ihop våra pannor och titta varann i ögonen, lite som en kärleksgest. Kalle är med på vad som gäller men han har lite svårt, ibland väldigt svårt, att göra det försiktigt. Det blir rätt så ofta att man får en dansk skalle.

Idag delade han ut en skalle till mig när vi busade i sängen. Det ledde till NÄSBLOD! (Har haft lite känsliga näsborrar på sistone.) Snabbt fick vi avbryta leken så jag kunde trycka upp lite bomull i näsan. Å tänk att det kunde vara så underhållande. Kalle skrattade och pekade på min näsa och tyckte jag såg helkul ut.

Ja, sen var det inte så mycket mer med det. En liten story från vår kväll bara. Nu har det slutat blöda. Det gjorde det rätt så snabbt faktiskt.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Knappan

Hihi lustigt, vi kör samma kärleksgest här hemma :)Vi kallar det för fladdra ögonfransar med varandra :-P

Papperstussar i näsan är störtkul ;)

2012-03-01 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0