I en snödriva

Idag har det varit en riktig ful-dag. Smutsigt hår, inte duschat, konstiga kläder, för stor jacka. Men det var bara att dra en mössa över eländet och ge sig ut för luft ville jag ha. Dessutom behövde vi handla clementiner och fyrverkerier.

Jag pratade i tfn med Cilla när vi traskade genom Sumpan. När vi svängde in på "shoppinggatan" så halkade mina ben iväg. Swisch så låg jag i en snöhög, en blöt sådan. Det var rätt nära till gråt då. Först är man ful sen ramlar man dessutom. Men jag var tacksam att det hände idag och inte när jag var gravid. Så gråten blev snabbt till skratt istället. För jag gjorde mig inte illa.

Såååå... Be careful out there!!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha, ja det var lite roligt. I alla fall när jag insett att du inte gjort dig illa! :)

2012-12-31 @ 09:06:55
URL: http://Cillablixt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0