Om bara…

…mobilappen hade fungerat under semestern så hade jag kunnat blogga om:

  • Stugan
  • Kantareller och blåbär
  • Flytvästar
  • Mariefred
  • Rättviksglass
  • Färska kräftor
  • Spik i foten
  • Badande mobiltelefon
  • En brinnande bastu
  • Astrid Lindgrens värld och Emilstrump
  • Gröna Lund
  • Middag på tu man hand
  • Växande mage
  • Kalles 2-årsdag
  • Paj
  • M.m.

Men eftersom att blogg.se´s mobilapp inte fungerat så har det istället varit tvärdött på bloggen.

 

Men nu är jag kanske tillbaka :)

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaaaaa!

2012-08-15 @ 09:32:59
Postat av: Lotta

När vi ses på lördag så förväntar jag mig en rolig anekdot till varje punkt- känn ingen press, hehe...
Välkommen tillbaka, du är efterlängtad!

2012-08-16 @ 13:33:03
Postat av: Knappan

:-)

2012-08-17 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0