Sjuktorsdag

Man skulle ju kunna tro att vi är vid stugan nu med tanke på mitt förra inlägg. Men inte då. Jag och Kalle har feber och är allmänt trötta mellan varven. Så idag har det inte hänt så mycket här hemma.

Vi har precis påbörjat en stegtävling på jobbet och man vill ju inte svika laget så lite drygt 10 000 steg har jag ändå samlat på mig idag.

Imorgon hoppas vi på att vara piggare. Vi måste ju inhandla mat till helgen. Tur för oss att affärer håller öppet på långfredagar nu för tiden. Men ölen och nubben har Mange fixat idag i alla fall :)

Nu somnade precis Kalle. Bäst att passa på med lite te och tv-mys innan första hostattacken slår till.

God sjuktorsdag!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Åhh nej, krya på er!

2012-04-06 @ 08:22:52
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hoppas att Ni mår bättre idag. Nu får det faktiskt vara slut med feber, hosta och snuva. Kanske är det Dagis som ställer till alla infektioner? Kram på Er och hoppas ni får en bra Påsk.

2012-04-06 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0