Vaddå?! Är jag ett monster???? Nääääää!

img_7053 (MMS)

Vaddå?! Är jag ett monster???? Nääääää!


Kommentarer
Postat av: Knappan

Du skulle LÄTT kunna skryta om att du bakar världens godaste red velvet cupcakes, att du har världens charmigaste smilegropar, att du har skön humor, att du har bra musiksmak och att du har ett superhärligt "monster" till son!



Nu håller jag fortsatt mina tummar för att ni får lgh såld till ett bra pris, och att idag blir en bättre dag!

Kram!

2011-09-16 @ 07:59:34
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Annika

Håller med ovanstående! Du är grym. Och har en grym son som är sååååå söt!



Kram

2011-09-16 @ 08:45:25
Postat av: Systra

Jag håller också med Knappan!

Vi ses om en liten stund :)



Kram

2011-09-16 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0