Hej då, helgen

Ska försöka få till ett inlägg innan datorn får slut på batterier. Jag orkar inte gå och hämta laddaren.

Söndag idag då.... Jag är solo i soffan. Mange stack till GBG på jobb vid halv tre tiden idag. Han kommer hem på tisdagkväll. Ibland kan det vara skönt att vara lite gräsänka men denna gång började jag sakna honom så fort jag släppt av honom vid Årstaberg.

Igår var mormor och morfar barnvakt åt Kalle igen. Men denna gång var det för att jag och Mange skulle roa oss lite. Inget städande med andra ord. På eftermiddagen åkte vi till Djurgården och gled in på Gröna Lund. Vårt första mål var att ta en öl/vin och käka popcorn i solen. Det finns inga popcorn som är så goda som Gröna Lunds!! Gud, så gott det var! Sen åkte vi lite berg-och-dalbanor, spelade på lyckohjul (vann inget), drack lite mer öl och tog en Toast Skagen. Jag och Mange är ganska så mesiga när det gäller karuseller. Vi tjoade på ganska så bra :)

Vi avslutade kvällen på Caliente, Tapas restaurang på Flemminggatan. Jättegott och trevligt.

Idag åt vi frukost i Bromma Blocks. Sen gick vi på gummistöveljakt. Vi hittade ett par till Kalle men sen fanns det inte tid att leta efter några till mig och Mange. Tyvärr var gummistövlarna lite för trånga på Kalle så vi får åka tillbaka med dem. Vid ett-rycket åkte vi till Skogås för att hämta upp vår lilla kille.
Jag och Kalle tog sen en sväng förbi Jessica. Men hon såg sjuk ut så vi åkte hem.

Idag har jag tagit nytt rekord i fiskpinneätande, hela 12 stycken tryckte jag i mig. WOW ;)

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Knappan

Mysigt med Grönan och middag på tu man hand!

Stövlar - kolla SkoKanonen, där vimlar det av dem.

Bra jobbat med fiskpinnarna!! :)

2011-09-18 @ 22:07:53
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÖoB har oxå massa gummistövlar =)

2011-09-19 @ 07:59:55
Postat av: Cilla

Jisses, 12 fiskpinnar. Jag som bara får i mig 4, men det kan bero på att jag inte gillar fiskpinnar.:) Kram

2011-09-19 @ 22:01:59
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0