Slut på kaffet

Imorse när jag skulle sätta på lite kaffe så tappade jag filterhållaren i backen. Det lossnade två små svarta plastbitar. Jag ansåg att dessa bitar inte kunde vara så nödvändiga så jag testade att brygga lite kaffe. Men tydligen var plastbitarna viktiga. Det går inte längre att brygga!!! Det kommer inte ut något kaffe!!! Jag sörjer (och har inte vågat berätta för Mange än)...

Idag har jag och Kalle återigen hållt oss på hemmafronten. Detta pga en mycket hes, rosslig lillkille. Kalle lät som en gammal gubbe som rökt 10 paket cigg. Vi tog en sväng förbi VC idag och fick lite slemlösande. Men annars tyckte den uppstressade läkaren att Kalle var fit for fight för lek och bus. Även bland andra barn. Han är tydligen inte smittsammare än någon annan unge så här års. Skönt, då behöver jag inte ställa in morgondagens planer. Efter VC besöket tog vi en sväng förbi parken. Sen somnade Kalle gott i sin vagn.

Denna vecka får jag inte se så värst mycket av Magnus. Jobb, jobb, jobb. Men ikväll har jag iallafall lyckats hålla honom hemma. Jag skulle tycka det vore skittrist att vara ifrån Kalle så mycket som Magnus varit de senaste veckorna. Men snart är det ju dags för pappaledighet så då får de "catcha up".

Hej!

Kommentarer
Postat av: Knappan

Oh no! :-o Blir det nescafe då? Eller ny maskin månne?

2011-10-07 @ 00:25:16
Postat av: Johanna

Prefekt läge att köpa en Nespresso Citiz :)

2011-10-10 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0