En helg i oktober

Denna helg har känts rätt så lång - på ett bra sätt. Kanske för att vi på ganska så lång tid sluppit städa inför visning av lägenheten.

I fredags var jag inne och gästspelade lite på jobbet. Vi hade teamträff och jag var med fram till lunch. Kvällen innan var vi ute på lite galej. Vi fick bl.a spela in en låt i en studio. Hur kul som helst. Något jag alltid velat göra. Låten vi blev tilldelade i vårt "band" var kanske inte den roligaste. Men det gjorde inte så mycket.

På eftermiddagen var jag och Kalle på Ica Maxi och handlade fredagsmaten. När vi kom hem drack vi skumpa och firade lägenhetsförsäljningen. Kalle drack vatten men det hindrade inte honom från att skåla ungefär 52 ggr.

I lördags var vi i Ursvik och grillade korv med Ellen och hennes föräldrar. Jättetrevligt. Å korv är ju så gott att äta ute i det fria.

Idag har vi varit i Sumpans simhall och badad med Johanna och Colin. Det var också väldigt kul och trevligt. Efter bad + lunch var det dags för ansiktsbehandling för min del. Smärtsamt i början - skönt på slutet.

Nu sitter vi här i soffan och myser de sista timmarna på denna helg. Jag ska äta äppelpaj och dricka te. Så nu har jag inte tid med det här längre.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0