Buuuuuuuu



Blev ni rädda nu?????

Jag håller på och förbereder lite inför morgondagen. Imorgon är det 1 november. Det innebär att jag ska återgå till jobbet. Handväskan är packad, naglarna ska målas och kläderna för morgondagen är utvalda.

Idag har vi haft en perfekt dag. En härlig avslutning kan man säga. Mange tog lite ledigt idag, typ. (Han jobbar lite nu.) Morgonen spenderade vi på hemmafronten. Kalle och Mange passade på att vila lite mellan 9 och 10.



Sen begav vi oss till Öppna Förskolan i både Hallonbergen och Bagartorp. Det var "inskolning" för Mange. Vi hann även med ett stopp vid Mulle Meck parken.



Efter det begav vi oss till Bromma Blocks där vi inhandlade en ny skötväska. Jag har gått runt med en handväska som skötväska den senaste tiden men Mange kände inte riktigt att den var hans stil så vi köpte en ny, skötväska alltså.

Kvällen spenderade vi i köket med att dansa till Marit Bergman.




Jahapp, då var det slut på denna era. Nu börjar en ny!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna W

Lycka till på jobbet!

2011-11-01 @ 07:12:30
Postat av: Jonna

Hjälp va rädd jag blev!!!

2011-11-01 @ 09:10:48
Postat av: Knappan

Lycka till idag!

2011-11-01 @ 11:00:32
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hoppas du har haft en bra dag på jobbet idag!! Kramis

2011-11-01 @ 18:07:16
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0