Ett bildinlägg


På favoritplatsen i parken - gungan


Fotboll, eller är det en handboll eller kanske en munboll?
Inte så noga, kul med bollar är det iallafall


Kalle och Wilda har börjat jobba på Café. De säljer ost.
(På Junibacken)


Juni har hittat ett hus med en dörr. Där kan man leka väldigt länge


Kalle har även provat på yrket som busschaufför


Max på Saltsjöbus


Freja på Saltsjöbus


Kalle sitter ner och åker kana. Ibland föredrar han att stå. Inte direkt vad jag föredrar


Vårt hus. Vi vet dock inte vilken våning som är vår.
Det märker vi när vi flyttar in :D


I söndags hade vi kalasfika här hemma. Jag bjöd på red velvet cupcakes bl.a


Linus och jag. Min mormor och morfars lilla bebis


Vill Kalle sova så gör han det!

Kommentarer
Postat av: Knappan

Fina Kalle! Vi saknar er!



Och dina red velvet cupcakes går inte av för hackor. Mums!

2011-10-25 @ 23:23:25
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Anna W

Fina bilder! Ska bli kul att snart ses live :) kram

2011-10-25 @ 23:52:09
Postat av: Mia

Synd att inte deras caféverksamhet inbringar så mycket cash bara!;-)

2011-10-26 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0