Veckan som gått

Förra veckan var som bekant min första arbetsvecka på väääääääldigt länge. Jag mjukstartade genom att vara ledig på måndagen. Hela tisdagen och onsdagen gick i stort sätt åt till att dra igång alla system, prata med HR och gå igenom mailen. På torsdagen kunde jag börja nosa lite på jobben och nu känns det som att jag snart är tillbaka på banan igen.

På kvällarna springer jag hem till mina grabbar. Just nu känns det inte som att jag vill boka in något på kvällstid. Jag vill bara hem. Men jag måste komma igång med träningen. Så igår var jag och köpte träningskort, ikväll kl. 20.00 ska jag till gymmet. Jag skulle egentligen gått dit igår men när jag fick syn på Kalle så kunde jag inte slita mig ifrån honom.

I fredags var jag ute och käkade med brudarna. Vi var sju stycken som åt och drack på BankOmat. Gott, trevligt och alldeles, alldeles underbart!!

I lördags var vi i stan och käkade lunch med min familj och Anders och Ingalill. Efter maten var det tänkt att vi skulle gå till ’Rum för barn’ med Kalle. Men det var väntetid så vi hoppade över det.

I söndags hann vi med en massa. Vi var och badade i simhallen, fikade i Kista, shoppade lite på IKEA och storhandlade på ICA Maxi.

Imorgon är jag ledig. Jag känner att jag behöver det ;) Vi ska få se nya lägenheten, den är klar nu. Vi kommer ta lite bilder så jag kanske lägger upp några här vid tillfälle. 

Önskar er en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack för i fredags, det va trevligt å gott!!

2011-11-08 @ 14:12:48
Postat av: Cilla

Skönt att du kommit igång med jobbandet, även om det är dubbla känslor.

på LÖRDAG ses vi. Jippppppi! :)



Kramis

2011-11-08 @ 20:06:25
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Knappan

Låter lite som min vecka, förrutom att jag plöjde igenom mina 567 olästa mail ganska fort - genom att helt enkelt trycka delete på 98 % av dem ;)

Håller med om att man bara vill hem efter en dags arbete. Hem och kramas!!



Vi får boka in en helgdate ned barn snart!



Kram

2011-11-08 @ 20:27:51
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Oh va spännande att få se nya lägenheten och inte minst vilken våning. Kram

2011-11-09 @ 11:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0