Tjejresa till Borgå

Jag har ju varit på tjejresa!

Jag, Mia, Karolina och Camilla tog flyget över Östersjön och hälsade på Katja i Borgå. En mycket härlig helg med vackert väder, god mat, tokiga brudar och lite rosévin.

Det var min första "långresa" utan Kalle. Det var riktigt skönt att kunna shoppa i lugn och ro och sitta på uteservering tills man fick träsmak i baken.

Jag tänkte inte blogga så mycket mer om denna resa. Om ni vill veta vad t.ex Karolina hade för sig första natten eller om ni vill veta vad Mia gjorde för att natta Katja och Camilla så kan vi ta det "face to face".


Karolina och Mia på 'Grand'


Golvhäng


Jag undrar vad vi säger här? Någon som kommer ihåg?


Glass och kaffe vid ån.


Lite rött läppstift och sen poserades det för fullt framför kameran.
Snygga va? :D

Kommentarer
Postat av: Karolina

OMG

:-D

2011-05-13 @ 08:45:40
Postat av: Mia

Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi sa på golvet, men jag tror vi diskuterade skatter och politik!?

2011-05-13 @ 18:35:00
Postat av: Karolina

Nej Mia. Inte skatter och politik. Ni diskuterade arbetslinjen. Vill minnas att undertecknad var den enda som jobbade med ombyggnationen inför nya kreativa lösningar vid den tidpunkten?

2011-05-15 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0