Lila firmafest!

Igår var det mingel på jobbet. Jag hade förväntat mig att det skulle vara lite mingel på vår innegård med cirka 50 pers. Planen var att Kalle skulle följa med och att vi skulle åka hem efter nån timme eller två. Som tur var så ringde jag Theres på jobbet och fick info om att hela 2000 pers skulle komma och att Petter, September och Swingfly skulle uppträda. Det kändes inte som ett barnvänligt ställe. Så vi fick snabbt ändra om i planeringen. Helt plötsligt skulle jag ju gå på fest :D Å vilken fest det var sen då! Jag hade riktigt kul.


Vi har fått en ny logga!


Fullt ös!

Å nu en liten pinsam story :)

Det värsta jag vet (typ) är folk som är "kändiskåta". Jag tycker det är genant och pinsamt när folk går fram till en 'kändis' och vill ta kort. MEN när jag är full då blir jag tydligen likadan. Nassim Al Fakir var konferencier. Jag och Lotta fick syn på honom bakom scen så vi (jag) skuttade fram till honom och sa 'heeeeeej, får vi ta kort på dig??

Här ser ni resultatet.


Jag avslutade vårt möte med att säga: "Du är mycket sötare än Salem"
(Asså vad höll jag egentligen på med igår?)

Efter att ha sugit i mig två heliumbalonger och sagt hej då till mina nuvarande kollegor så gick jag och dansade med 'behö'.



Kvällen avslutades i en glad bil.
Tack för skjutsen, Liscar!

Idag har jag mått ruskigt dåligt. Men Kalle och jag tog en lång förmiddagsvila och efter en hamburgare till lunch började jag hitta tillbaka till livet. Nu känner jag mig helt OK. Lite sömn bara sen är jag i fin form igen :)

God natt!
konferencier

Kommentarer
Postat av: Helene

Äh,du är inte pinsam, du kan ju skylla på att du har barn, det gör jag :)

2011-05-13 @ 09:36:37
Postat av: Anonym

jag menar med bolibompa Nassim.

2011-05-13 @ 09:39:30
Postat av: Johanna

haha, vad rolig du är :D

Kul att du hade kul, det var väl förtjänt!

2011-05-13 @ 11:58:44
Postat av: Knappan

:-D

2011-05-13 @ 12:23:26
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Mia

Ok att du ville ta kort(lite pinsamt), men kommentaren!!! Skämskudde fram!:-)

2011-05-13 @ 18:23:45
Postat av: Annika

Ähh, varför gå runt och skämmas? Du kommer troligtvis inte stöta på honom igen. Go Anna! Kul med partaj!!

2011-05-13 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0