Inga konstigheter

Gissa vem jag såg irra runt i Sumpan City i lördags om inte tjocka psykfallet från hissen!!! Han vankade fram och tillbaka på ett obehaligt sätt mellan Twilfit och Grillen. Jag hade ett ärende in på Twilfit, var där ganska länge. När jag kom ut var äckelgubben kvar. Uuuuuhhh!! Nästa gång jag åker hiss kommer jag garanterat kontrollera så ingen dåre följer efter.

Men annars är allt tipp topp. Igår hade vi mamma/babyhäng hemma hos Knapp. Jättetrevligt, så klart! På eftermiddagen svängde jag förbi jobbet och hälsade på min nya chef. Han verkar bra. Det ska bli lite spännande. Kommer dessutom få 18 nya kollegor, bara så där :) Eller ja, det kallas väl omorganisation.

I måndags var Lotten och Ellen här. Lotten bjöd på lunch. Varmrökt lax med färsk potatis. Jo ja tackar ja!!! Så gott! Vi tog även en sväng till parken och sandlådan. Jag behöver en sanduniform!

Idag är det lilllördag. Det firar jag med en delicatoboll till kvällsteet. Magnus firar genom att hänga på krogen med sina kollegor. Men han missar Grey´s. Det gör INTE jag :D

På dan har vi hängt på 'Öppna' med Leo och Jocke. Leo blir lätt lite ledsen när Kalle ger ifrån sig ett av sina vrål/skrik. På sistone har Kalle börjat vråla i tid och otid. Så idag blev det lite tufft för Leo. Jag är inte så överlycklig över Kalles nya vrål. Han kan låta så förbannad. Han kanske är förbannad i ju för sig... Men kan man bli så arg på en plastbil eller en leksaksgiraff???

Nä, bäst att avsluta här för snart börjar Grey´s.

Bjuder på en bild tills vi hörs igen




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tittut gullunge :)

2011-05-26 @ 19:12:39
Postat av: Camilla

Söt bild...

Tycker att det är ganska kul att han vrålar =)

Lite synd om Leo kanske?!

Kram

2011-05-27 @ 21:32:24
URL: http://calilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0