Idag trodde jag nästan att mitt liv skulle...

Idag trodde jag nästan att mitt liv skulle ta slut! Jag och Kalle skulle ta pendeln till Skogås. Det krävs en del hissåkande för att ta sig till perrongen i Sumpan. Jag hade ganska så mycket packning eftersom Kalle ska sova borta i natt. När vi klev in i hissen kände jag genast att någon var tätt efter. Ok, man får ju vara fler i hissen. Men jag fick ändå en känsla av obehag. När dörrarna gick igen noterade jag att det var en äckelgubbe som följt med in i hissen. Hans mage var den största jag sett (på riktigt) och han var en flåsare! Ovårdad fejja och allmänt läskig. Jag tryckte på upp upp upp upp upp!! Tillslut började hissen åka, men stannade efter halva färden. Jag sa till äcklet att vi nog stannat för att hans väska gick över den gula linjen på golvet. -Flytta på din jävla vagn, morrade han samtidigt som han sparkade på vagnen. Nu dör vi, tänkte jag och tryckte på upp upp upp upp. Hissen började rulla. Vi dog inte! Men shit va rädd jag var!! Jävla idiot!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch usch usch... Kram på dig och Kalle

2011-05-22 @ 11:34:42
URL: http://calilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0