Rubrik saknas

Tisdag, det snöar. Men vaaa f*****n då!!! Jag som hade tänkt ge mig ut en sväng när Kalle vaknar. Min plan är att jag ska jogga lite. Testa så att vagnen håller och att Kalle tycker det är OK med en skumpig tur. Samt känna av hur mitt knä mår.

Skulle egentligen ha tränat igår. Men vi tog en tripp till Danderyds barnakut istället. Kalles anding är rosslig igen. Vi fick bekräftat att han har en släng av förkylningsastma. Men en lindrig sådan. Doktorn ritade  upp fyra fina bilder på hur luftrören ser ut hos barn och vuxna och förklarade varför de små ofta rosslar. Så nu har jag lärt mig något nytt.

Ikväll ska jag och syrran gå och se 'Robyn' live på Cirkus! Det ska bli så kul. Innan ska vi kika lite i butiker och ta en bit mat nånstans.

Nu snöar det ju ännu mer....


Förstår att ni är jättenyfikna på att höra hur det går med Kalles sömn ;)
Jo, tack, det går ganska så bra. Om jag minns rätt så vaknade han vid kl. 2 inatt, sen kl. 6 och slutligen kl. 8.22. Mange var inne och buffade ett par gånger igårkväll innan vi gick och la oss. Men det går ju verkligen framåt. De två senaste nätterna har han sovit 12 timmar. Asså tjaba tjena hallå!!!

Klart slut!


Kommentarer
Postat av: Knappan

Åh ha så kul ikväll! Vill oxå se Robyn på Cirkus! Tror det är grymt bra :)

2011-03-29 @ 11:49:46
Postat av: Cilla

Julia hade oxå förkylningsastma när hon var liten, men som tur är så växer det bort ganska snabbt.



Ha en mysig kväll med lillsyrran!

2011-03-29 @ 13:05:59
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: jonna

ses snart :-)

2011-04-01 @ 10:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0