Det blir visst ett inlägg idag ändå

Inte för att jag har någon större lust att skriva nu heller. Men jag måste notera några milstolpar i Karls liv.

Lördag 5 mars: Kalle har föräldrarfritt över natten för första gången. Han hängde med mormor och morfar under tiden som jag och Mange åt och drack i 24 timmar. Det gick kalasbra för barnvakterna så vi gör om det snart igen.

Söndag 6 mars: Jag bestämmer mig för att nu är det färdigammat. Nu får Kalle ta till flaskan istället.

Onsdag 9 mars: Kalle gillar som vanligt att gnaga på mina händer. Men nu känner jag för första gången en liten liten tand. Jag blev helt till mig :) Nu måste jag köpa tandkräm. Tandborsten har vi redan introducerat sen en tid tillbaka.

De senaste dagarna har Kalle även börjat åla runt i cirklar och hasa sig bakåt. Jag försöker lära honom vinka. Han reagerar när man vinkar för han börjar veva med armarna då. Så snart är vi nog där. Ordförrådet har utvecklats. DaDaDaDaDa är det som gäller nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0