Black swan

Igår var jag på bio, tjohooo! Hade väl aldrig kunnat ana att man skulle bli så lyrisk av att få gå på en bio. Kalle i all ära, men vi behövde en brejk från varann, både han och jag.

Johanna bjöd ut mig på dejt :) Vi käkade först lite gott och kikade runt i några butiker. Mest tid spenderade vi nog dock inne på Apoteket.

Så fort filmen började satt vi på helspänn. Johanna var så fokuserad så hon glömde bort sina popcorn. Trots att det var rätt så mycket balett i filmen så var den grymt bra. När filmen var slut fattade man inte riktigt hur man skulle tolka den. Den var mystiskt, lite läskig och spännande. En film som leder till eftertanke. En film som man kommer fundera länge på. En film som man kanske aldrig mer bör se igen för då kanske man förstör den här feelingen som man har nu.

För er som inte vet så handlar Black Swan om en balett som ska sätta upp 'Svansjön'. Alla vill så klart ha huvudrollen. Sen gäller det att gå in för rollen ordenligt.... eller????


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Måste gå och se den. Den verkar dock lite psyko!! Men sånt gillar jag! ;)



Fin blogg!!!



Ha en härlig dag!



2011-03-16 @ 11:33:37
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0