Magnus + Rosé = en trevlig kväll

Igår blev jag hämtad på jobbet av Mange och Kalle. Kalle sov så jag smög in i bilen. Ville inte att han skulle se mig eftersom vi 5 minuter senare skulle skiljas åt igen. Kalle skulle få umgås lite med sina bästa vänner, mormor och morfar, och sova över hos dem.

Lillkillen överlämnades på parkeringen på Härbrevägen. Det kändes lite konstigt att inte få säga ’hej’. Men det var nog ganska så smart att vi gjorde så. Annars hade jag nog blivit lite ”Kallig”.

Efter det åkte vi hem till Sumpan. Vi (jag) shoppade lite på MixIt och sen gick vi till Libaneza och åt en massa smarrig meze och drack ett mycket gott rosé. Vi hade en riktigt trevlig kväll med en massa att prata om. Synd bara att jag var tvungen att gå upp kl. kvart över sex imorse. Mange, han sussar nog än.

När jag jobbat klart för dagen idag bär det av till Skogås. Det vankas god mat och en massa Kallekramar!


Kommentarer
Postat av: Knappan

Mysigt med en kväll på tu man hand - det behöver man ibland.

Men jag kan tänka mig att Kallekramarna blev många och långa sen :)

2011-07-01 @ 12:31:21
URL: http://knappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0