Jobba + lite Kalle

Fick precis ett mail från Katta på jobbet som skrev: Ses vi på måndag??
A men shit, jag ska ju jobba på måndag. Vilken grej!

Det ska bli ganska så kul att sommarjobba lite. Hela 2 veckor ;) Kul att träffa alla kollegor och kompisar. Käka lunch i lugn och ro. Diskutera världspolitik och överdosera på kaffe.

Jag kommer nog ha enorm hemlängtan när kl. närmar sig 16.30. Å jag hoppas att Kalle och Mange längtat lite efter mig då också.

Kalle är inne i en rolig period nu. Så jag hoppas den håller i sig under tiden som Mange är hemma med honom. Det händer så galet mycket med lillkillen. Idag skickade jag ett mail till Mange med info om 3 nya grejer Kalle hade gjort på förmiddagen. Klappat händerna, gjort en kullerbytta + att han skämdes lite när han gjorde en dum sak.

Sen så är han ju en sån himla glad kille. Hans skratt är det bästa som finns!
Jag hade nog aldrig kunnat tro att man skulle ha så här kul med en 11-månaders kille :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt att få jobba lite! Tror säkert att killarna kommer att sakna dig! Kramis

2011-06-22 @ 22:01:59
Postat av: Annika

Låter jättemysigt! Kommer gå så bra å jobba och de kommer sakna dig massor. =D



Kram!

2011-06-23 @ 07:34:40
Postat av: Camilla

Jobba, Det kommer gå galant, och tänk va skönt när dina tvä veckor är över :-) då är du ledig igen kram och lycka till

2011-06-26 @ 08:38:44
URL: http://calilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0