Gotland 2011

Vi har precis kommit hem från 6 dagar på Gotland. Vilken härlig vecka vi haft. Vilket härligt väder vi haft. När vi åkte hem på båten i morse tänkte jag; Nää, jag är inte riktig klar med den här ön än. Det måste ju betyda att man har haft det riktigt bra.

Vi har chillat, skrattat, fikat, tittat på havet, gungat, cyklat, ÄTIT och startat bränder ;)
Branden kommer jag tillägna ett eget inlägg.

Här, några bilder...


Kalle och morfar tittar ut över havet vid raukarna på Fårö


Jag och Kalle i det vackra, nakna landskapet


Gungar på Snäcks camping. Ingen dålig utsikt i den lekparken!


Lite svårt för vissa att förstå att man ska
titta in i kameran när det är dags för foto :)


Kalle diggar hängmattan


Lickershamn. Googlar man lite så hamnar man här :)
Inte fy skam det där Internet


Varje gång jag är ute och reser så utser jag ett "moment".
Ett moment som jag väljer att lagra extra väl i min hjärna, för framtiden.
När man sen sitter i köket en regning höstdag och längtar någon annanstans,
då kan jag plocka fram mina fina bilder och minnas känslan jag hade just då.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Super mysigt ser det ut... Fina bilder :-)

2011-06-16 @ 13:47:56
URL: http://calilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0