Toaincident no: 134

Jag trodde faktiskt att jag skulle slippa pinsamma toabesök under mina fnuttiga två veckor på kontoret. Men så blev det icke! Igår var det tydligen dags igen.

Jag joggade lite smålätt genom korridoren då det verkligen var kris. Smet in på en toalett där man kan vara ganska så anonym. (Sköter man allt snyggt så är det ingen som behöver märka att man varit där. Det gäller att man trycker örat mot dörren innan man kliver ut för att kontrollera att inga steg eller röster närmar sig.) När jag var klar med mitt så hörde jag just hur steg och röster närmade sig. Så jag tänkte att jag skulle låta de passera innan jag stegade ut. Men dessa röster valde att parkera UTANFÖR min toadörr. Där skulle de tydligen ha ett möte. Jag fattade ett snabbt beslut; här får jag sitta tills mötet är över och folket knatat vidare.

10 MINUTER fick jag sitta där innan jag kunde ta mig ut.

Hade jag gått ut när de stod där utanför hade jag lika bra kunnat säga: Hej, jag har bajsat!
Å det ville jag inte utsätta mig för.

Jaja, Anna har gjort det igen!

Mors och good bajs!


Kommentarer
Postat av: Katarina

haha, undrade inte dina kollegor vart du tog vägen?

2011-07-09 @ 10:36:38
Postat av: Knappan

Hihihi

2011-07-10 @ 08:13:39
Postat av: Petra

Va söt du e!:-)

2011-07-10 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0